ප්රීතිමත් පාරිභෝගිකයන් සමඟ ගනුදෙනු කිරීම
ඔබ ඉගෙන ගන්නා දේ
- පාරිභෝගික තෘප්තිය වැඩි දියුණු කිරීම – පාරිභෝගිකයින් හදුනා ගෙන ඔවුන්ගේ අත්දැකීම් වඩාත් ධනාත්මක හා ශක්තිමත් කරමින් දිගු කාලින විශ්වාසය ගොඩ නගා ගැනීම උදෙසා ක්රියාමාර්ග.
- ඵලදායී සන්නිවේදනය – පුද්ගලික අන්තර්ක්රියා හරහා පාරිභෝගිකයන් තෘප්තිමත් ලෙස රදවා තබා ගැනීම සහ සුහදතාව පවත්වා ගැනීම සඳහා වූ ශිල්පීය ක්රම.
- අවශ්යතා අපේක්ෂා කිරීම – තෘප්තිය සහ පක්ෂපාතිත්වය අඛණ්ඩව පවත්වා ගනිමින් පාරිභෝගික අවශ්යතා පූර්වාපේක්ෂා කිරීමට සහ ඉටු කිරීමට කුසලතා.
- තෘප්තිමත් බව, සේවා ප්රවර්ධනයට හැරවීම – තෘප්තිමත් අදහස්, යෝජනා සහ සමාලෝචනයන් හරහා පාරිභෝගිකයන් ඔබේ සේවා ප්රවර්ධකයන් ලෙස යොදාගැනීමේ ක්රම.
- අඛණ්ඩ සංවර්ධනය – සමස්ත සේවා සැපයීම වැඩි දියුණු කිරීම උදෙසා තෘප්තිමත් පාරිභෝගිකයන්ගේ ප්රතිචාර එකතු කරගැනීමේ ප්රවේශ.
පාඨමාලාව හැදින්වීම
“ප්රීතිමත් ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ ගනුදෙනු කිරීම” යනු ඩීපී එඩියුකේෂන්වි වීසින් පිරිනමනු ලබන විශේෂිත පාඨමාලාවකි. මෙමගින් ධනාත්මක පාරිභෝගික සබදතා ඇති කර ගැනීමට උපකාර කරයි. පාරිභෝගික තෘප්තිය වැඩිදියුණු කිරීමට සුහදතාව වර්ධනය කිරීමේ සිට මෙම පාඨමාලාව මගින් සහභාගී වන්නන්ට , ප්රීතිමත් පාරිභෝගිකයන් ඵලදායී ලෙස ප්රයෝජනයට ගැනීමට උගන්වයි. පාඨමාලාව සාර්තකව අවසන් කිරීමෙන් පසු පාරිභෝගිකයන් සතුටට පත් කිරීම සහ කළමනාකරණයේ ප්රවීණත්වය වෙනුවෙන් සහතික පත්රයක් පිරිනැමේ.
මෙම පාඨමාලාව කා සදහාද?
පාඨමාලාව අවසන් වන විට, ඔබ අවිනීත පාරිභෝගිකයන් හොදින් හැසිරවීමට අවශ්ය මෙවලම් සහ විශ්වාසය සමඟින් සන්නද්ධ වනු ඇත. එමගින් අභියෝගාත්මක පාරිභෝගික සබදතා ධනාත්මක සහ තෘප්තිමත් අවස්ථා බවට පත් කිරීමට හැකි වනු ඇත.