සිල්ලර වෙළදාම් කුසලතා
ඔබ ඉගෙන ගන්නා දේ
- පාරිභෝගික දායකත්වය: ගනුදෙනුකරුවන් වෙත ළඟාවීමට, ඔවුන්ගේ අවශ්යතාවලට ක්රියාශීලීව සවන් දීමට සහ ගැළපෙන යෝජනා ඉදිරිපත් කිරීමට තාක්ෂණික ක්රම.
- නිෂ්පාදන පිළිබඳ දැනුම: පාරිභෝගික ප්රශ්නවලට විශ්වාසයෙන් පිළිතුරු දීමට සහ නිෂ්පාදන වාසි ඉස්මතු කිරීමට වෙළඳ භාණ්ඩ විශේෂාංග, ප්රතිලාභ සහ භාවිතයන් පිළිබඳ ගැඹුරු අවබෝධයක් ලබාදීම.
- විකුණුම් අවසන් කිරීම: මිලදී ගැනීමේ ක්රියාවලිය හරහා ගනුදෙනුකරුවන්ට මග පෙන්වීම සඳහා උපාය මාර්ග, විරෝධතා ඵලදායී ලෙස හැසිරවීම සහ විකිණුම් තහවුරු කිරීම.
- ඉහළ විකුණුම් සහ අමතර භාණ්ඩ විකිණුම්: පාරිභෝගික මනාපයන් මත පදනම්ව අනුපූරක නිෂ්පාදන හෝ වැඩිදියුණු කිරීම් යෝජනා කිරීමට සහ සාමාන්ය ගනුදෙනු අගය වැඩි කිරීමට ක්රම.
- ගනුදෙනු හැසිරවීම: POS පද්ධති භාවිතා කිරීමේ ප්රවීණතාවය, ගෙවීම් නිවැරදිව සැකසීම සහ පාරිභෝගිකයින් සඳහා බාධාවකින් තොරව ගණුදෙනු අවසන් කිරීමේ අත්දැකීමක් සහතික කිරීම.
පාඨමාලා විස්තරය
“සිල්ලර වෙළදාම් කුසලතා” යනු සිල්ලර විකුණුම්වල නියැලෙන්නන්ගේ හැකියාවන් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා ඩීපී එඩියුකේෂන් විසින් නිර්මාණය කර ඇති විශේෂිත පාඨමාලාවකි. පාරිභෝගික නියැලීම, නිෂ්පාදන පිලිබඳ දැනුම, ඉහළ විකුණුම් ශිල්පීය ක්රම සහ පාරිභෝගික සේවා ආවරණය වන මෙම පාඨමාලාව මගින් සිල්ලර වෙළඳාමේ සාර්ථකත්වය සඳහා අවශ්ය කුසලතාද ලබාගත හැකිය. පාඨමාලාව අවසන් වූ පසු, සහභාගිවන්නන්ට සිල්ලර විකුණුම් කුසලතා පිළිබඳ ඔවුන්ගේ ප්රවීණතාවය තහවුරු කරමින් සහතික පත්රයක්ද ප්රදානය කරනු ලැබේ.
මෙම පාඨමාලාව කවුරුන් සඳහාද?
ධනාත්මක පාරිභෝගික අන්තර්ක්රියා ඇති කිරීමට, විකුණුම් ඉහළ නැංවීමට සහ සිල්ලර වෙළදාම තුළ පාරිභෝගික පක්ෂපාතිත්වය දිරිමත් කිරීමට මෙම කුසලතා ඉතා වැදගත් වේ.